maanantai 24. marraskuuta 2014

Marraskuun Sny paketti

Kauniin väristä sukkalankaa ja merkki ei ole ennestään tuttu minulle. Noviatn Rose on kimaltelevaa ihanuutta. Tuntematon sekin. Pipoa siitä ei tule ainakaan minulle eikä likalle kun kutittelee heti. Muttalöysin vanhasta lehdestä virkatun enkelin joka oli todi nätti ja tästä langasta sen voisi virkata.

Ihanista ihanin Minni purkki. Hauskat pikkupiparit. Tänään olisi tarkoitus koristella piparkakkutalo joten nuo voisi siinä samalla tehdä. Muotti jolla saa monta pikkuleipää kerralla. Täytyy kokeilla pian. Kauniit perhosmuotit ja lautasliinat.

Aivan ihana Marilyn rasia. Kiitos.

Ja viimeisenä kaunissa paperissa ollut paketti. Piti avata niin varoivaisesti ettei paprei rikkoonnu.

Sisältä löytyi kauniit kämmekkäät.
Oikein kiva paketti taas snyltäni. Kiitoksia paljon.

3 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Mieltä lämmittävä paketti. Ihana paketti.

Maikki kirjoitti...

Tuo Hot Sock Diamond on aivan ihanaa sukkalankaa <3 Pehmeää, ja raidat ovat kekseliäitä.

Anonyymi kirjoitti...

Tuo hot socks on kyllä yksi mun ehdoton suosikki. Kerrohan sitten mitä itse tykkäsit, kun aikanaan testaat. Itse olen ja herkkä kutiamaan eri lankalaaduista, mutta olen tuosta rose mohairista tehnyt pari kolmion mallista huivia, ja niitä olen pystynyt pitämään hyvin. Mutta tosiaan ajattelin tuon kimaltavan langan olevan kivasti jouluinen, joten mielikuvitus on rajana mitä siitä tekee.
-Sny-