torstai 12. kesäkuuta 2014

Sny kesäkuun paketti. Ja muuta tohinaa


 Kesäkuun sny paketti. Lisää tuota ihanaa vihreätä lankaa. Laskin edellisyönä, että nyt pitäisi riittää haaveilemaani puseroon. Kiitos parilleni. Puikkoja (niitä ei ole koskaan liikaa) sininen kerä joka menee sukkalankoihin ja tuota liilaa jota jo sain taikapallo kuussa. Herkkuja ja vuodelta 2008 lehti jossa ihana slipoverin ohje pikkumiehelle. Täytyypi toteuttaa jossain vaiheessa. =D 

MUOKS. parini on kirjoittanut nimensä lehden kanteen, mutta en vaan saa siitä selevää millään. =D
 Pihalla tapahtuu ja paljon koko ajan. Mun kuuliljat muutti uuteen penkkiin. Eilen kävin hakemassa yhden uuden liljan. Eli nyt 7 erilaista. Kun mä hurahdan johonkin niin se onkin vakavaa. =D


Kuten kohta huomaatte. Mun akileijat. Valkoinen vielä puuttuu joukosta.


















 Uimassakin ollaan keritty jo käymään. Oli lämmintä vettä.
Mua niin harmittaa kun en saa näitä kauniita huivejani levitettyä näkyville. =( JOs olis isot seinät niin nämä olisivat niissä esillä.

3 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Mukava paketti. Parisi taisi vielä jättää itsensä salaiseksi?

Kuunliljat ovat ihania kukkia. Mie siirsin omani 'mökille', kun kerrostaloon aikoinaan muutimme.

sadelikka kirjoitti...

Niin on. Ei ne kukat niinkään mua sytytä vaan tuo lehtien kirjo. =D
Mä en vaan saa selevää mitä parini on kirjoittanut lehden kanteen.

Korallikuningatar kirjoitti...

Hieno paketti. Mutta ei sitä koskaan tiedä, mitä Patella on takataskussa.