sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

KYH 2013

alkaa lähestyä loppuaan ja samaten minun kesälomani.

Katsoin juuri mitä olen saanut kyhäiltyä lomallani ja aikamoisen satsin olen kerinnyt kaiken muun lisäksi tekemään.

Mutta...........

jokin takaraivossa sanoi, "Tarkista nyt vielä onko varmasti kaikki pikkuiset sukat tehty valmiiksi."
No miä tarkistin ja pahus, yksi sukkapari vielä tekemättä. Plääh..........

No onneksi ne on pieniä sukkia, jotka valmistuu nopsaan. Lankojakin kyllä riittää.


Yleisessäkin sarjassa on suurin osa valmiina. Tyytyväinen olen tosi tosi paljon. Tiistaina koittelen saaha kuvia ja reportaasia tännekkin.







Kesä siis hujahti äkkiä ohi. Paljon on keritty tekemään lasten kanssa vaikka tuntui että loppuu aika kesken.




Käytiin seikkiksessä ihailemassa kauniita rinsessoja ja mahtavia ukkeleita. :)



Ja kohta tie vie uimarantaan.

Hyvää päivänjatkoa kaikille lukijoilleni.

1 kommentti:

Rosa Puro (Sny Kevät 2014) kirjoitti...

Mä en oo jaksanu uida, kun en jaksanu lähtee ajamaan. Oli liian kuuma.